6 april i backspegeln

Idag är det den 6 april 2017, som i år är en rätt så vanlig torsdag. Jag tänkte att jag skulle dela med mig av hur den här dagen har sett ut de senaste tre åren.

2016 publicerade jag ett inlägg om de sista dagarna på påsklovet, som hade slutat några dagar innan av vad jag förstår. Det ser himla härligt ut, måste jag säga! Idag är det en vecka kvar till årets påsklov.

2015 hade jag påsklov och pustade ut eftersom det gav en hel vecka till plugg. Jag hade påbörjat mitt examensarbete och jagade efter min handledare redan då.. Det vet vi ju hur det gick sen. Jag bloggade inget just den 6 april, men dagen efter skrev jag ett långt inlägg.

2014 verkar det som att den 6 april inträffade på en helg som vi spenderade i stugan. Jag bloggade två dagar tidigare om den fruktade litteraturkursen som jag till slut hoppade av och aldrig läste klart. Som tur var gick det att komma till examen på andra vis.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

