Inte lika tyst längre

Hej bloggen!

Nu har jag äntligen vaknat upp ur dvalan som påsken gett mig. Vi kom hem från stugan igår och idag är mannen iväg på jobb igen. Jag har påsklov hela den här veckan och känner väl att det är rätt så skönt. Jag har liksom behövt det. Jag är fortfarande lite trött och så, men känner på något vis att hjärnan känns skarpare än tidigare, under all trötthet liksom.

Idag har jag en liten fixardag. Jag håller på och fixar med tvätten. Kan säga att jag inte har tvättat på ett tag så det behövs. Har tagit tag i att vika tvätt som är tvättad sen länge. har också skrivit en matlista för en vecka framåt och handlat.

Jag tänkte skriva ihop några inlägg om vår påsk nu också, så att det finns dokumenterat. Sen ska jag rensa bland alla tråkiga papper i våra pärmar, haha. Har stört mig på vår oordning väldigt länge, så jag ska ta tag i det nu när jag har tid tänkte jag.

Hoppas att DU har haft en fin påsk!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

