Mina senaste instagrambilder 

Här kommer sju instagrambilder som jag har postat den senaste månaden. Vill du följa mig på instagram finns jag på @innehosina 🙂

Påskdagen. Efter visningen av fritidshuset.

Påskafton. Där nere är vår stuga. 

Baloo på sin födelsedag. Ser ni fjället i bakgrunden?

Kakor bakade utan vanligt mjöl och socker. Med kikärtor bland annat. 

Renar på fjället. På ett ställe där man sällan ser dem den här tiden. 

Tacos i min systers stuga en helg. Samma fredag som terrordådet i Stockholm. 

Jag tillsammans med mina föräldrars hund Tuff. Klokisen. 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

