Den 4 maj i backspegeln

Idag är det torsdag den 4 maj 2017. Jag jobbar och står i som vanligt på torsdagar 🙂 men jag tänkte också att det är dags att titta tillbaka i backspegeln och se vad som har hänt det här datumet tidigare år.

2016 verkar det som att den fjärde maj var en onsdag (rätt logiskt eftersom det är en torsdag i år). Jag har inte bloggat alls från den dagen, men två dagar senare var det tydligen klämfredagen i Kristi Himmelsfärdshelgen. Torsdagen gick åt till vårstäd, men onsdagen gissar jag bara var en vanlig jobbdag?

2015 var jag jätteförkyld den här dagen. Jag försöker funder övar vilket jobb jag skriver om i det här inlägget, eftersom jag inte tror att jag jobbade tisdagar då.. Kanske att det var extraviket jag hade på gymnasiet under några veckor den terminen.

2014 inföll den fjärde maj på en söndag och jag bloggade inte då. Däremot skrev jag ett inlägg på lördagen och verkar ha haft en ganska mysig lördag. Jag pluggade på halvtid eftersom jag hade hoppat av den ena av terminens fyra kurser och minns det som att jag ändå tyckte att livet var ganska bra just då.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

