Måndag v. 20

ÄR DET REDAN VECKA 20? skrek min kropp när jag skrev rubriken, fast jag har jobbat hela dagen och vet att det är vecka 20. Var det inte nyårsafton nyss, undrar min hjärna?

Måndagar brukar vara en matdag här på bloggen men inte idag. Den här veckan äter jag tråkmat eftersom jag inte har orkat handla och vi har massa mat i kyl, frys och skafferi som behöver ätas upp. Till helgen blir det roligare mat, för då kommer min man hem ❤

Istället tänkte jag berätta om dagen i snabba punkter. Jag har jobbat, som vanligt, och promenerat till och från jobbet. Ätit middag, vilat, varit ute på tomten en stund. Ryckte upp de döda blommorna från förra året och slängde bort. Sen tränade jag apport med Baloo en stund. Solen sken och det var riktigt jäkla härligt. En bra majdag med andra ord.

Kul att det också finns.

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

