Fredag 19 maj

Puh! Just nu känner jag mig helt slutkörd, gissar att det är en kombination av fullt upp hela dagen och blodsockerfall. Det känns skönt att det är fredag! 

Jag har jobbat hela dagen, eller till halv tre (så skönt att sluta tidigare på fredagar), och sen åkte jag till det äldreboende mina morföräldrar numera bor på. De har flyttat dit idag så jag har hjälpt till att ställa i ordning. Blir så rörd av hur gulliga min mormor och morfar är mot varandra. Det är så man hoppas att ens äktenskap ska bli ❤

Sen har jag börjat röja här hemma (tycker alltid jag röjer) inför helgen och nu är det dags att börja med middagen. Fredagstacos känns perfekt en sån här dag. 

Solsken och vårväder är det också. Snön har äntligen försvunnit från vår baksida så det verkar kunna bli sommar igen.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

