Lördagspepp

Idag längtar jag efter en miljonvinst på Lotto. Jag har inte spelat så det verkar inte särskilt troligt, men Åh vad många hål jag skulle kunna fylla med denna miljonvinst.

När jag ska tänka positivt just nu tänker jag att det bara är 8 ofattbara skoldagar kvar tills våra elever får sommarlov. Hur kan det ens vara möjligt?

Jag vill ha en klänning från Miss Clarity! Jag hann, som jag förutspådde, inte vara med på första släppet av kollektionen och igår släpptes fler mönster. Redan är alla stora storlekar slut. Men den som väntar på något gott..

kerstindress

Älskar modellen Kerstin, helst i det här mönstret. Den verkar dock vara helt slut, men finns i ett röd-rosa mönster i den nya kollektionen. 

kerstindressblack

Den här svarta är också en variant på klänningsmodellen Kerstin. Så fin!

alicedress

Min tredje favorit är också svart, men av modellen Alice. Ångrar att jag inte slog till på den tidigare i vår, den finns inte heller kvar i lämplig storlek.

Nästa vecka ser jag fram emot: En kort tredagarsvecka med slutspurten på terminen!

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

