En söndag

Söndag igen. En arbetsvecka med elever kvar, sen tre arbetsdagar innan semestern börjar. Jag längtar faktiskt dit! 

Idag har jag tänkt mycket på morfar. Han är lite bättre men fortfarande allvarligt sjuk.

Utöver det har jag unnat mig en långpromenad, putsat alla nedervåningens fönster och målat lite. Lagade Chicken patties till middag och det var förvånansvärt gott. Jag kommer nog inte att göra det igen eftersom det blev så kladdigt.. Just kyckling är jag så himla noga med disken av för att hindra eventuell smittspridning och här var det många delar som behövde desinficeras efteråt. 

Tog en bild i alla fall.

Sen har vi firat min pappas födelsedag ikväll och nu intar jag soffläge. Hoppas att DU har haft en bra Söndag! 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

