Slutspurten

Mentalt har jag redan tagit semester, så det känns lite overkligt att gå till jobbet imorgon. I vanlig tid och allt. Men det är ju verkligen slutspurten nu, med tre dagar kvar till semester. 

Igår var jag och mamma till handelsträdgården och köpte blommor. Jag var ju där förra helgen men jag behövde komplettera lite. Köpte några typ balkonglådor som jag har sått rucola och grönkål i idag. 

Vi hälsade på mormor och morfar också. Sen kom maken hem och vi grillade till middag. Jag fick välja film igår och valde Music & Lyrics. Lagom på alla vis, tycker jag. 

Idag har jag som sagt planterat i mina balkonglådor. Jag har också tränat och gjort planer för sommaren. Testade Belugatacos till middag, vilket i princip gick ut på att göra en röra på belugalinser istället för köttfärs och sen hacka upp de grönsaker vi ville ha till. En rätt lagom söndag!

Författare: innehosina

24- årig tjej från Norrland som skriver om allt mellan himmel och jord. Bor i en trea med hund och min blivande man. Pluggar på distans, stickar barnkläder och sjunger högt i duschen. Här i min blogg kan ni läsa om allt detta och en del annat.

Kommentera

