Årets sommargarderob

Jag har ju haft fullt upp med min basgarderob, så sommargarderoben har glömts bort lite. Nu är det snart midsommar så det känns som att det är dags att ta tag i det här. Så här tänker jag:

Toppar och linnen

Man kan aldrig få för många toppar och linnen på sommaren tycker jag. Varma dagar kan man behöva byta flera gånger om. Jag har nyss lagt en beställning på detta och fokuserade på toppar som täcker axlarna så man inte bränner sig så lätt. Ska visa när de har kommit!

Kjolar

..är jag faktiskt inte så förtjust i, men jag äger flera stycken. Inga inköp här alltså.

Shorts

Behöver ett eller två par till. Letar febrilt just nu.

Bekväma jeansshorts står på min lista. Dessa är från Zizzi.

Byxor av caprilängd

Hade varit trevligt att ha. Tycker att det är fint när man ska klä upp sig lite på sommaren.

Långärmad 

När sommarkvällarna blir lite svalare är det fint med en tunnstickad tröja att värma sig under. Behöver någon sån känner jag..

Klänningar 

Enkla vardagsklänningar är superpraktiska på sommaren. Har några stycken men kanske skulle ha haft en till.

Älskar detta mönster, men modellen känns inte så vardaglig. 

Här är mer en sån modell som jag har tänkt mig.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

