En blick mot instagram

Det är dags att titta på vad jag har publicerat på Instagram den senaste tiden. Jag förstår inte att det blir så få bilder, jag tycker ju om att fota och lägga ut just där. Fåt hoppas att finare väder ger fler bilder.


Första semesterdagen och vi kände oss så här. Trötta.

Firade midsommar med en krans från ett snapchatfilter. Hela ansiktet är ju filtrerat, jag ser inte klok ut? 

Så blev det sommarvärme och jag var ute och joggade sent en kväll. 

Vi gick hem mitt i natten och det var så här fint. Ljusa sommarnätter är fantastiskt!

En middagsbild fick representera en rolig helg då jag inte tog några bilder.


Betalade resan och på ut den här. 

Läste i solen i tio minuter. Sen kom molnen. 

Försökte få till en somrig bild. Syrenerna blommar fantastiskt fint överallt häromkring just nu. Det här är från en av våra syrenbuskar. 

Följ mig gärna på Instagram- innehosina är min användare där. 

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

