Ännu fler nyfödda

I vår har det verkligen varit en babyboom bland mina gamla klasskamrater. Inte mindre än fem små bebisar har fötts den senaste tiden. I alla fall två av dom ska få en liten present av mig. Jag tänkte visa upp dem idag.

Här har vi två olika babyleksaker som jag har köpt på Lapland Eco Store. Närmast i bild är ett mjukdjur med en bitring i trä. Längre bort en virkad skallra. Jag tycker att de virkade skallrorna är SÅ fina.

Jag gjorde också ett enkelt kort att lägga med presenterna eftersom jag skulle skicka dem med post.

Jag hade papperet redan, klippte en A4 i två halvor och vek halvan på mitten. Skrev texten med kalligrafipenna. Sen hittade jag några klistermärken som jag ändå tyckte kunde passa. På insidan skrev jag våra namn och klistrade några fler stjärnor. Lagom enkelt.

Vad ger du bort till nyfödda?

For my non_Swedish readers: This spring at least five of my old friends from school have become parents. This entry shows the gifts I sent to two of them.

Författare: innehosina

Ägare av bloggen Inne hos Ina // Owner of the blog Inne hos Ina

Kommentera

